Пошук

Сервіс і гарантія

Всі товари в нашому магазині офіційно поставляються в Україну. На більшість товарів надається офіційна гарантія виробників. Підтримкою даної гарантії займаються сертифіковані сервісні центри. Також, Ви завжди можете звернутися в сервісні центри наших партнерів - BRAIN-Computers. https://service.brain.com.ua/


При необхідності повернення товару або виникненні гарантійного випадку, для звернення до сервісного центру, при собі необхідно мати: товар, гарантійний талон, касовий чек і документ, що підтверджує особу.


Перед початком експлуатації, будь ласка уважно прочитайте інструкцію!

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР

вул. Дмитрівська, 56, сервісний центр "Brain"

(044) 353-76-68 (перед поїздкою зверніться за консультацією)

  • Гарантійне обслуговування
  • Питання обміну і повернення товару

Режим роботи:

пн-пт з 09:00 до 19:00

Необхідні документи:

  • Гарантійний талон
  • Касовий чек
  • Паспорт або водійські права

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ЗАМІНИ ТОВАРУ

Повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, можливо протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до «Закону про захист прав споживача».


Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: товар, не перебував в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію; програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації; товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований; присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.