Пошук

Доставка і оплата

Замовляючи товар в нашому магазині Ви отримуєте можливість самостійно вибрати спосіб отримання товару, максимально зручний для Вас.


Терміни та вартість доставки вказані на картці товару і при оформленні замовлення.

Доступні способи оплати відображаються в кожному пункті видачі (відділенні) і при оформленні замовлення.

Ви можете звернутися до нас за допомогою через форму зворотного зв'язку

Залиште відгук по якості обслуговування по пункту видачі, в якому отримували замовлення

Поширені запитання

СПОСОБИ ДОСТАВКИ

  • img

    Магазини партнерів ITbox

    Товар можна отримати в магазинах наших партнерів "Brain" та перевірити перед отриманням.
  • img

    Відділення служби доставки

    Отримати замовлення можна в будь-якому з відділень вантажоперевізників «Нова Пошта» та «Міст Експрес».
  • img

    Доставка кур'єром за адресою

    Отримаєте своє замовлення, не виходячи з дому за допомогою кур'єрської доставки «Нова Пошта» або кур'єром ITbox.

ПРАВИЛА І УМОВИ ДОСТАВКИ

Доставка кур'єром ITbox здійснюється в обумовлені раніше терміни, до квартири. При отриманні наш кур'єр продемонструє Вам цілісність товару, комплектацію та зовнішній вигляд, а також надає всі необхідні документи.


Доставка кур'єром служби перевізника, товарів обсягом до 30 кг, проводиться до квартири. Великогабаритні товари доставляються до під'їзду будинку. При отриманні можна перевірити цілісність упаковки, а також самого товару.


При доставка великогабаритних товарів по Києву є можливість замовити додаткову послугу підняття товару на поверх. Деталі можна уточнити у оператора при замовленні.


Зверніть увагу!


При отриманні товару кур'єрськими службами (Нова Пошта, Міст Експрес) обов'язково перевіряйте комплектацію, цілісність і зовнішній вигляд замовленого Вами товару, а також звіряйте його відповідність замовленому у присутності кур’єра.

У разі якщо товар не відповідає замовленому, має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження - оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Необхідно обов'язково повідомити нам про це з відділення Служби доставки тел: 0 800 213-800.


СПОСОБИ ОПЛАТИ

Оплатити товар в нашому магазині можна декількома способами:

  • img

    Готівкою

    З доставкою за адресою кур'єром, в пунктах видачі служби перевізника або магазинах наших партнерів.
  • img

    Безготівковий розрахунок

    Оплата на розрахунковий рахунок організації, фізичною або юридичною особою.
  • img

    Кредитною картою VISA або Mastercard

    В пунктах видачі (наявність терміналу зазначено в описі пункту видачі), кур'єру при доставці по місту Києву (попередньо необхідно вказати даний спосіб оператору при замовленні).
  • img

    Онлайн кредитною карткою VISA, Mastercard

    З доставкою на адресу кур'єром, в пунктах видачі служби перевізника або магазинах наших партнерів.


ПРАВИЛА ОПЛАТИ І ОТРИМАННЯ ТОВАРУ

Онлайн-оплата здійснюється наступним способом:


При оформленні замовлення в кошику сайту, Вам буде надана можливість вибору способу оплати. При виборі способу оплати Приват 24 або Visa/Mastercard, Ви будете перенаправлені на сторінку платіжної системи LiqPay, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.


Зверніть увагу, для отримання товару, сплаченого онлайн, необхідно буде надати документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Отримати товар може тільки людина, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, або узгоджені при підтвердженні замовлення оператором.


При оплаті товару на банківський рахунок організації, оплата проводиться за попередньо отриманим рахунком-фактурою. Термін дії даного рахунку два дні, враховуючи день виписки. Зверніть увагу - для отримання товару сплаченого за рахунком-фактурою необхідно надати наступні документи:

  • для фізичних осіб - паспорт або водійське посвідчення;
  • для юридичних осіб - довіреність виписану на одержувача, паспорт одержувача, отримати товар може тільки людина, на яку виписана довіреність. Також, можливе отримання товару директором підприємства, який ставить печатку на видатковій накладній.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Чи можу я перевірити товар на працездатність в пункті видачі (тільки пункти видачі в магазині «Brain»)?
У пункті видачі замовлень, перш ніж зробити покупку, Ви можете зробити перевірку цілісності упаковки, відсутності зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень товару, комплектації. Перевірка може проходити з включенням і короткою перевіркою працездатності товару продавцем. В перевірку не входить підключення, установка або настройка товару, а також установка комп'ютерних комплектуючих.
На яких умовах здійснюється доставка?
Разом з клієнтом кур'єр проводить перевірку цілісності упаковки, відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень товару, комплектації. Перевірка може проходити з включенням і короткою перевіркою працездатності товару клієнтом. В перевірку не входить підключення, установка або настройка товару, а також установка комп'ютерних комплектуючих. Тривалість перевірки і оформлення покупки – до 15 хвилин. Після перевірки кур'єр проводить розрахунок, віддає чек (документи – для юридичних осіб), заповнює гарантійний талон. При доставці великогабаритного товару або об'ємного замовлення кур'єру може знадобитися допомога клієнта в піднятті товару до квартири.
Чи можна повернути або обміняти товар, якщо він мені не підійшов? До кого звертатися з питань повернення або обміну товару?
Повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, можна протягом перших 14 днів з дня покупки і тільки якщо ви його не використали, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. Це означає, що операційна система комп'ютера не повинна бути активована, не повинно бути додаткового програмного забезпечення; по телефону не розмовляли; на радіаторі відеокарти немає пилу і т. д. При цьому повинна бути збережена упаковка з усіма компонентами. Якщо факт відсутності позначених ознак можна визначити без технічної діагностики виробу – з питань повернення або обміну товару можна звернутися в той же пункт видачі, де ви робили покупку. З питань повернення або обміну товару, що вимагає технічної діагностики та перевірки працездатності технічними фахівцями, наприклад комп'ютерні комплектуючі, можна звертатися в сервісний центр BRAIN-Computers в вашому місті. Для здійснення повернення або обміну необхідно при собі мати чек і документ, що підтверджує особу.
Де провести гарантійне обслуговування в разі поломки?
Гарантійне обслуговування проводиться в сертифікованих сервісних центрах виробника. Також з питань гарантії Ви завжди можете звернутися в пункт видачі в магазинах BRAIN-Computers.

Замовляючи товар в інтернет магазині ITbox Ви погоджуєтесь з договором оферти. Повний текст договору можна прочитати тут