Пошук

Доставка та оплата

Ми доставляємо

  • у магазини партнерів ITbox - найшвидший та найвигідніший спосіб
  • кур`єрською доставкою по Києву - можлива у день замовлення
  • в відділення “Нова Пошта” - протягом 2-5 днів
  • кур`єрська доставка по Україні - до будь-якого населеного пункту

Терміни та вартість доставки вказані на картці товару і при оформленні замовлення.


СПОСОБИ ДОСТАВКИ

  • img

    Магазини партнерів ITbox

  • img

    Кур`єрська доставка по Києву

  • img

    Відділення “Нова Пошта”

  • img

    Кур`єрська доставка по Україні

Магазини партнерів ITbox

Товар можна отримати в магазинах наших партнерів Brain.


Для вас

  • безкоштовна доставка у магазин
  • зручний час отримання товару
  • професійна консультація та обслуговування
  • оплата товару по місцю отримання

Зверніть увагу! Не всі товари можуть бути доставлені в магазини. Обрати доступний магазин можна в картці товару, натиснувши "Всі пункти", або при оформленні замовлення у блоці "Спосіб доставки".

Кур`єрська доставка по Києву

Виконується в зазначений термін до під`їзду. Доставка товару об`ємом до 30 кг може виконуватися до дверей, якщо це буде вказано при оформленні замовлення.


По Києву доставка товару виконується з понеділка по суботу в зазначений термін:


Пн - ПтСб
з 10:00 до 14:00з 10:00 до 14:00
з 14:00 до 18:00з 14:00 до 18:00
з 18:00 до 22:00

Доставка по Київській області, у тому числі до Пущі Водиці, Кончі Заспи, ЖК Чайка, Софіївської та Петропавлівської Борщагівок, Новосіло, Чапаєвки, виконується кур`єрською доставкою по Україні.

Доставка у відділення служб доставок (Нова Пошта)

Отримати замовлення ви зможете у будь-якому відділенні “Нова Пошта”, зазначеному на сторінці оформлення замовлення. Після прибуття замовлення у відділення вам буде надіслане SMS-повідомлення від "Нова Пошта" із зазначенням номера накладної по прибутті замовлення у відділення. Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні - 3 робочих дня. Якщо протягом даного терміну ви не отримаєте замовлення, товар буде повернений продавцю.

Зверніть увагу! Послуга післяплати сплачуєтся окремо від доставки, її вартість буде вказана при оформленні замовлення.

Кур`єрська доставка по Україні

Якщо у вашому населеному пункті немає відділення служби “Нова Пошта”, ви можете оформити кур`єрьску доставку по Україні. Доставка службою перевізника товарів об`ємом до 30 кг виконується до дверей.

Зверніть увагу! Замовлення на суму більше 13 999 грн і товари, висота яких більше ніж 170 см, кур`єром не доставляються.

Отримання такого замовлення можливе в магазинах наших партнерів Brain або у відділеннях “Нова Пошта”.


СПОСОБИ ОПЛАТИ

  • img

    Готівкою

  • img

    Картою (Visa/Mastercard) при отриманні товара

  • img

    Оплата за рахунком для фізичних осіб

  • img

    Безготівковий розрахунок

  • img

    Картою (Visa/Mastercard) при оформленні замовлення

Готівкою

При доставці на адресу кур`єром, у магазинах наших партнерів Brain та в пунктах видачі служб перевізника. Оплата проводиться тільки в національній валюті на суму до 50 000 грн.

Карткою (Visa/Mastercard) при отриманні товару

У пунктах видачі, кур`єру при доставці по місту Києву (попередньо необхідно обрати даний спосіб оплати при оформленні замовлення)

Оплата за рахунком для фізичних осіб

Виставлений рахунок можна оплатити у відділенні банку або через інтернет-банкінг (не передбачає переказ грошей з карти на карту). При виборі зазначеного вида оплати ви отримуєте додаткові бонуси на наступну покупку. Кількість бонусів вказується на сторінці оформлення замовлення.

Термін оплати рахунку - три дні з моменту оформлення замовлення. Реквізити для оплати замовлення будуть відправлені на зазначений у замовленні e-mail відразу після оформлення, а також будуть доступні у вашому особистому кабінеті на сайті.

Зверніть увагу! Для отримання товару необхідно надати документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Отримати товар може тільки особа, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки або узгоджені при підтвердженні замовлення оператором.

Безготівковий розрахунок

Оплата на розрахунковий рахунок організації фізичною або юридичною особою. Оплата за безготівковим рахунком проводиться у касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку вашої компанії.

При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після отримання коштів на наш рахунок.

Зверніть увагу! Для отримання товару, що був оплачений за рахунком-фактурою, необхідно надати наступні документи:


  • для фізичних осіб - паспорт або водійське посвідчення
  • для юридичних осіб- доручення, що виписане на отримувача, та паспорт отримувача. Отримати товар може тільки особа, на яку виписане доручення.

Онлайн карткою (Visa/Mastercard) при замовленні товару

З доставкою на адресу кур'єром, в пунктах видачі служби перевізника або магазинах наших партнерів.

Зверніть увагу! Для отримання товару, сплаченого онлайн, необхідно надати документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Отримати товар може тільки особа, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки або узгоджені при підтвердженні замовлення оператором.

Як перевірити/повернути доставлений товар?

Кур'єр та продавець-консультант в мережі магазинів наших партнерів Brain продемонструють вам цілісність товару, комплектацію та зовнішній вигляд, а також оформлять усі документи.

Зверніть увагу! Установка або налаштування товару за кур'єрської доставки не здійснюється.


При отриманні товару у відділенні “Нова Пошта” обов'язково перевіряйте комплектацію, цілісність та зовнішній вигляд замовленого товару, а також його відповідність замовленому.


У випадку якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має неповну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном 0 800 213-800.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Чи можу я перевірити товар на працездатність в магазинах партнерів Brain?
В магазинах партнерів, перш ніж зробити покупку, ви можете перевірити цілісність упаковки, комплектації, впевнитися у відсутності зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень товару. Продавець може ввімкнути товар та перевірити його працездатність на ваше прохання (окрім комплектуючих). У перевірку не входить підключення, установка або налаштування товару, а також установка комп'ютерних комплектуючих.
На яких умовах здійснюється кур`єрська доставка?
Разом з клієнтом кур'єр перевіряє цілісність упаковки, комплектацію, відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень товару. Клієнт може ввімкнути товар і перевірити його працездатність (окрім комплектуючих). У перевірку не входить підключення, установка або налаштування товару, а також установка комп'ютерних комплектуючих. Тривалість перевірки й оформлення покупки – до 15 хвилин. Після перевірки кур'єр проводить розрахунок, віддає чек (документи – для юридичних осіб), заповнює гарантійний талон. При доставці великогабаритного товару або об'ємного замовлення кур'єру може знадобитися допомога клієнта в піднятті товару до квартири.
Чи можна повернути або обміняти товар, якщо він мені не підійшов? До кого звертатися з питань повернення або обміну товару?
Повернути або обміняти товар, який вам не підійшов, можна протягом перших 14 днів з дня покупки, і тільки якщо ви його не використовували, тобто товар не має ознак експлуатації та змін. Це означає, що операційна система комп'ютера не повинна бути активована, не повинно бути додаткового програмного забезпечення; по телефону не розмовляли; на радіаторі відеокарти немає пилу і т. д. При цьому повинна бути збережена упаковка з усіма компонентами. З питань повернення або обміну товару звертайтеся в сервісний центр Brain-Service у вашому місті. Якщо у вашому місті немає сервісного центру, ви можете відправити нам товар через службу перевізника “Нова Пошта”. Перед відправкою товару зверніться до нас за телефоном 0 (800) 215-500. Для здійснення повернення або обміну необхідно при собі мати чек і документ, що підтверджує особу.
Де провести гарантійне обслуговування у разі поломки?
Гарантійне обслуговування проводиться у сертифікованих сервісних центрах виробника. Також з питань гарантії ви завжди можете звернутися в сервісні центри наших партнерів Brain-Service. Контактний номер телефону 0(800) 215-500

Замовляючи товар в інтернет-магазині ITbox, ви погоджуєтесь з договором оферти.

Повний текст договору можна прочитати тут