ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

(станом на «07» квітня 2025р.)


В разі незгоди з умовами та правилами цієї Публічної оферти не використовуйте Сайт.

Ця Публічна оферта, відповідно до Закону України «Про електронну комерцію», Закону України «Про захист прав споживачів», статті 633 Цивільного кодексу України є офіційною та публічною пропозицією Продавця дистанційним способом укласти електронний договір купівлі-продажу товарів та послуг, представлених на сайті https://www.itbox.ua/.

Перед початком використання Сайту обов'язково уважно вивчіть умови цієї Публічної оферти, що включає і її невід’ємні частини на яких є посилання в тексті.

Використання Сайту можливе за умови повного ознайомлення з умовами цієї Публічної оферти та безумовної Вашої згоди з умовами та правилами.

Власник Сайту має право в будь-який час у односторонньому порядку змінювати ці правила. Зміни набирають чинності з моменту розміщення нової версії правил на Сайті.

Будь ласка, кожного разу перед початком використання Сайту перевіряйте актуальну Публічну оферту.


Визначення термінів:

Сайт – Інтернет-магазин за електронною адресою https://www.itbox.ua/. Сайт є платформою для розміщення пропозицій про продаж Товарів/Послуг Продавцями, а також інформаційно-комунікаційною системою для укладення електронних договорів між Продавцями та Покупцями.

Власник Сайту - ТОВ "КОМЕЛ", ідентифікаційний код 24083083, місцезнаходження: Україна, м. Київ, Святошинський район, пр. Берестейський, буд. 67, яке є власником також мережевої адреси (доменного імені) www.itbox.ua та знаку для товарів ITbox (свідоцтва України на знак для товарів від 25 травня 2010 року № 123495).

Товари/Послуги - товари, послуги, інші матеріальні та нематеріальні об'єкти, інформація про продаж, яких розміщена на Сайті.

Замовлення – комерційне електронне повідомлення Покупця з його безумовним та повним прийняттям (акцептом) Публічної оферти (пропозиції) Продавця укласти електронний договір про придбання Товарів/Послуг з використанням засобів інформаційно-комунікаційної системи Сайту.

Користувач – фізична особа, що здійснює фактичне використання Сайту.

Продавець - юридична особа або фізична особа-підприємець, яка розміщує на Сайті інформацію про Товар/Послугу, що можна замовити на умовах Публічної оферти. Продавцем може бути Власник Сайту або інша особа зазначена на Сайті як продавець відповідного(-ої) Товару/Послуги. Найменування Продавця також вказується в документах про передачу Товару/Послуги (акт прийому-передачі, видаткова накладна, товарний чек, фіскальний чек і т.ін., що підтверджують факт передачі Товару/Послуги Покупцеві або вказаному в Замовленні одержувачу).

Продавцями є одна з наступних осіб:

ТОВ "Приватінвест", адреса: Україна, м. Київ, Святошинський район, пр. Берестейський, буд. 67;

ФОП Кошова Анастасія Володимирівна, адреса: Україна, 08202, Київська область, Бучанський район, м. Ірпінь, вул. Соборна, буд. 146, кв. 44;

ФОП Снісар Тетяна Миколаївна, адреса: Україна, 04060, м. Київ, Шевченківський район, вул. Ризька, буд. 16, кв. 48;

ФОП Дворський Павло Миколайович, адреса: Україна, 14000, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Суворова, буд. 10;

ФОП Письменський Сергій Анатолійович, адреса: Україна, 21001, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Верхарна, буд. 27-Б.

Покупець – дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років або юридична особа чи фізична особа-підприємець, що з використанням інформаційно-комунікаційної системи Сайту ознайомилась з представленою на Сайті інформацією про Покупця, Товар/Послугу та уклала з Продавцем електронний договір купівлі-продажу обраного Товару/Послуги на умовах цієї Публічної оферти шляхом надання Замовлення (акцепту) її умов.

Виконавець гарантійного обслуговування – суб’єкт господарювання, що визначений (авторизований) виробником або імпортером Товару в гарантійному талоні як сервісний центр з гарантійного обслуговування Товару, якому Покупець напряму або через Магазини має право передати Товар для здійснення гарантійного обслуговування.

Електронний кабінет – підрозділ Сайту, доступний Користувачу/Покупцю після реєстрації, що надає додаткові Користувачу/Покупцю додаткові можливості з отримання інформації та управління Замовленнями, рахунком учасника Програми лояльності boxOk, змінювати налаштування. При реєстрації на Сайті Користувач/Покупець надає реєстраційну інформацію (ім'я), контактний телефон та погоджується виконувати умови цих Правил, надає згоду на отримання інформування про Замовлення, акції, рахунок учасника Програми лояльності boxOk і т.і., що може бути змінено в налаштуваннях.

Перевізник - оператор поштового зв’язку, кур’єрська служба, перевізник, експедитор чи інша особа, що здійснює адресну доставку замовленого на Сайті Товару/Послуги або доставку до відділення з подальшим самостійним отриманням Товару/Послуги Покупцем або вказаним в Замовленні одержувачем.

Магазин – один з магазинів мережі "Brain", повний перелік який наведено за посиланням https://www.itbox.ua/ua/contacts/.

«Колл-центр» - номер телефону 0 (800) 213-800 підтримки Покупців та інших Користувачів Сайту, що працює за графіком Пн-Пт: 09:00-20:00, Сб-Нд: 10:00-19:00, за яким Користувач/Покупець може дізнатись будь-яку інформацію визначену Законом України «Про захист прав споживачів» та вирішити будь-які питання замовлення, сервісу, гарантійного обслуговування Товарів, що продаються або були придбані з використанням Сайту.

Робочий день – день тижня та період часу здійснення Продавцем доступу до Сайту для обробки Замовлень, що відповідає графіку: Пн-Пт: 09:00-20:00, Сб-Нд: 10:00-19:00. Графік роботи може бути змінений, а також може відрізнятися від вказаного графіку у святкові та передсвяткові дні.

Робочим днем для Замовлень отриманих:

  • до початку часу роботи Продавця у відповідний день тижня - є час початку роботи Продавця в Робочий день отримання відповідного Замовлення;
  • після закінчення часу роботи Продавця у відповідний день тижня - є час початку роботи Продавця на наступний Робочий день після отримання відповідного Замовлення.

Політика конфіденційності – умови обробки персональних даних при використанні Сайту, які є невід’ємною частиною Публічної оферти та доступні за посиланням https://www.itbox.ua/ua/confidentiality/.

Програма лояльності boxOk – умови програми лояльності та надання знижок, які є невід’ємною частиною Публічної оферти доступні за посиланням https://www.itbox.ua/ua/loyalty_program/.


1. Загальні положення

1.1. Інформація про Товар/Послугу та Публічну оферту щодо їх придбання показується на Сайті і є динамічною. Це означає, що інформація може бути оновлена, змінена і доповнена в будь-який момент часу без попереднього повідомлення Покупця. Покупець шляхом перегляду відповідних веб-сторінок Сайту самостійно отримує актуальну інформацію про умови Публічної оферти, Товар/Послугу, Продавця, умови акції, ціну Товару/Послуги та інше.

1.2. Покупець після ознайомлення з розміщеною на Сайті інформацією з допомогою інформаційно-комунікаційної системи Сайту має право на умовах Публічної Оферти у дистанційний спосіб укласти електронний договір купівлі-продажу Товару/Послуги у Продавця шляхом заповнення форми Замовлення або здійснити Замовлення через Колл-центр.

1.3. Дзвінок Покупця в Колл-центр або заповненням реєстраційної форми, заповнення форми та надання Замовлення є підтвердженням факту ознайомлення зі всіма умовами цієї Публічної оферти, Політики конфіденційності, Програми лояльності boxOk та безумовною згодою на виконання їх правил.

1.4. Засобами технічної ідентифікації Користувача/Покупця є:

  • на Сайті є логін та пароль, вказані Користувачем/Покупцем при реєстрації електронного кабінету;
  • при наданні, скасуванні Замовлення по телефону, отриманні Товару/Послуги – номер телефону та/або email Користувача/Покупця, вказані при наданні Замовлення, або номер Замовлення.

1.5. Засоби інформаційно-комунікаційної системи Сайту здійснюють зберігання електронних документів, повідомлень, іншої інформації в електронній формі та дозволяють роздрукувати паперові копії Замовлення, цієї Публічної оферти.

1.6. Власник Сайту не є стороною і не несе відповідальність за виконання/невиконання електронного правочину, який укладається за цими Правилами, якщо Товар/Послуга продається іншим Продавцем, ніж Власник Сайту.

1.7. Надання Власником Сайту іншим Продавцям права використання Сайту для укладення електронних договорів щодо продажу їх Товарів/Послуг регулюється умовами договорів, що укладені між Власником Сайту та Продавцями, що розміщують свої Товари на Сайті.


2. Надання Замовлення:

Замовлення на Сайті:

2.1. Покупець засобами інформаційно-комунікаційної системи Сайту формує та надає Замовлення Товару/Послуги, що є прийняттям (акцептом) Публічної оферти (пропозиції) Продавця придбати у нього Товар, інформація про який оприлюднена на Сайті:

2.1.1. Покупець з наданого на Сайті асортименту обирає Товар, який має намір придбати та на Сайті або по телефону Колл-центру отримує інформацію передбачену ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів».

2.1.2. Обраний Товар/Послуга додається Покупцем в корзину. Функціонал Сайту дозволяє Покупцю додати Товар/Послугу в корзину лише з веб-сторінки про Товар/Послугу на якій безпосередньо або шляхом гіперпосилань на інші веб-сторінки Сайту надано інформацію визначену пп. 2.1.1. цих Правил.

2.1.3. Дією щодо додавання Товару/Послуги в корзину Користувач засвідчує, що:

  • Товар/Послугу було усвідомлено вибрано Покупцем, а зазначені на Сайті характеристики Товару/Послуги і умови Оферти договору відповідають меті придбання Товару/Послуги;
  • Покупцем, до укладення з Продавцем електронного договору щодо придбання Товару/Послуги, було попередньо отримано надане на веб-сторінці Сайту повідомлення Продавця з інформацією про Товар/Послугу, передбаченою ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів»;

2.1.4. При придбанні Товару/Послуги Покупець, який зареєстрував Електронний кабінет та є учасником Програми лояльності boxOk, з допомогою засобів Сайту може сформувати Замовлення на придбання Товару/Послуги зі знижкою за правилами правилами Програма лояльності boxOk.

2.1.5 Шляхом входу в Електронний кабінет на Сайті або шляхом заповнення відповідної форми засобами Сайту формується інформація про Покупця (за потреби і одержувача) та його контактні дані.

Покупець обирає спосіб передачі Товару/Послуги (самовивіз з Магазину або доставка)/надання Послуги.

Покупець має право вказати одержувачем Товару/Послуги третю особу, крім випадку отримання та/або оплати Товару/Послуги юридичною особою. У такому випадку Покупець при наданні Замовлення у формі Замовлення зобов’язаний вказати дані, необхідні для ідентифікації одержувача Товару/Послуги і умови доставки йому Товару/Послуги. На відносини сторін, в такому випадку, поширюються положення ст. 636 Цивільного Кодексу України.

В Замовленні в якому платником та/або одержувачем Товару/Послуги є юридична особа Покупцем зазначається відповідна юридична особа.

2.1.6. Покупець зазначає спосіб оплати Товару/Послуги. Покупець має право на умовах попередньої оплати сплатити кошти в розмірі ціни замовленого Товару/Послуги. У випадку скасування Замовлення сплачені кошти за Товар/Послугу, що не був поставлений, повертаються Продавцем особі, що сплатила відповідний аванс.

2.1.7. Покупець заповнює іншу інформацію, що вимагається інформаційно-комунікаційною системою Сайту для надання Замовлення.

2.1.8. Після натискання кнопки «Оформити замовлення»:

  • Покупцю, який обрав спосіб оплати, що передбачає попередню оплату, пропонується оплатити Товар/Послугу;
  • Замовлення надсилається Продавцеві(-ям);

2.2. Після виконання п. 2.1.1. Покупець, має право надати Замовлення по телефону Колл-центру, вказаного на Сайті і в такому випадку Власник Сайту, на підставі інформації, що надає Покупець по телефону, від імені та в інтересах Продавця здійснює в інформаційно-комунікаційній системі Сайту відповідно до п.п. 2.1.2.-2.1.8. цих Правил:

  • приймання Замовлення (якщо Продавцем Товару/Послуги є Власник Сайту)
  • або
  • оформлення та передачу Продавцеві Замовлення (якщо Товар/Послуга продається не Власником Сайту).

2.3. Здійсненням Покупцем Замовлення Товару/Послуги по телефону прирівнюється до його дії з додавання Товару/Послуги в корзину відповідно до пп. 2.1.3 Договору.


3. Підтвердження Замовлення:

3.1. Продавець, перед підтвердженням Замовлення, має право зв’язатись з Продавцем за вказаним ним номером телефону та/або адресою електронної пошти, що не свідчить про підтвердження Замовлення.

3.2. Продавець, протягом 3 (трьох) Робочих днів (строк розгляду Замовлення) з дати отримання Замовлення, у разі наявності Товару/можливості надання Послуги на умовах Публічної оферти, надає Покупцеві підтвердження Замовлення з номером та датою отриманого Продавцем Замовлення одним або декількома з наступних способів:

  • SMS або повідомлення з використанням месенджеру (Viber та/або Telegram) на номер телефону, вказаний в Замовленні,
  • повідомлення на адресу електронної пошти, вказану в Замовленні.
  • повідомлення в Електронний кабінет.

3.3. Повна інформація про надане та/або підтверджене Замовлення надається в Електронному кабінеті, який може бути зареєстрований Покупцем до або після надання Замовлення.

3.4. У разі отримання Покупцем підтвердження Замовлення Електронний договір купівлі-продажу Товару/Послуги є укладеним за місцезнаходженням Продавця у письмовій формі з допомогою Сайту (інформаційно-комунікаційної системи) з моменту вчинення Продавцем дій, які свідчать про прийняття пропозиції укласти електронний договір, а саме:

  • натискання кнопки «Оформити Замовлення»,
  • здійснення Покупцем оплати (у разі попередньої оплати).

4. Скасування/внесення змін до Замовлення:

4.1. Замовлення вважається скасованим Продавцем, якщо протягом строку розгляду Замовлення Покупцю не надано підтвердження Замовлення.

4.2. Скасування Замовлення Покупцем здійснюється:

4.2.1. в Електронному кабінеті (якщо Покупець його зареєстрував)

4.2.2. шляхом телефонного дзвінка в Колл-центр з вказаного в Замовленні номеру телефону або адреси електронної пошти Покупця.

4.2.3. шляхом відмови від Товару/Послуги або неотримання Товару/Послуги Покупцем/одержувачем протягом строку резерву Товару в Магазині (зазначається в повідомленні, яке надається Покупцеві) або строку зберігання Товару в пункті видачі Перевізника, що вказується в повідомленні (СМС, Viber, мобільному додатку Перевізника) або на сайті Перевізника, обраного Покупцем при наданні Замовлення.

4.3. Продавець має право скасувати акцептоване Замовлення (в разі відсутності замовленого Товару/неможливості надання Послуги або з інших причин) про що Покупцю надається відповідне повідомлення з використанням наданих в Замовленні засобів зв’язку та/або в Електронний кабінет (якщо Покупець його зареєстрував).

4.4. Зміна Замовлення здійснюється шляхом скасування Замовлення та надання Покупцем нового зміненого Замовлення.

4.5. Якщо відповідно до скасованого Замовлення Товар/Послугу було передано Продавцем та прийнято Покупцем або вказаним в Замовленні одержувачем, то такі дії з прийняття Товару/Послуги, вчинені є згодою Покупця на укладення електронного договору купівлі-продажу Товару/Послуги і, відповідно до ч. 3 ст. 645 Цивільного кодексу України, такий договір є укладеним на умовах, що викладені в скасованому Замовленні.

4.6. У разі відсутності замовленого Товару Продавець може без отримання додаткової згоди Покупця замінити Товар, якщо:

  • інший товар відповідає меті використання замовленого товару;
  • має таку ж або кращу якість;
  • його ціна не перевищує ціни замовленого товару.

5. Виконання Замовлення

5.1. Доставка здійснюються на умовах, які є невід’ємною частиною Публічної оферти та оприлюднені на веб-сторінці Сайту https://www.itbox.ua/ua/delivery/.

5.2. Якщо одержувачем або платником Товару/Послуги є інша особа, ніж Покупець, то Покупець зобов’язаний ознайомити таких осіб з цими Правилами, умовами свого Замовлення та умовами укладеного електронного договору.

5.3. Якщо Покупцем (одержувачем) Товару/Послуги є юридична особа, передача/надання Товару/Послуги здійснюється її керівнику, або повноважному представнику, що підтверджує свої повноваження шляхом пред’явлення довіреності на отримання Товару/Послуги від імені юридичної особи.

5.4. Покупець (одержувач) перевіряє при отриманні:

    Товару:
  • наявність у Товару належного товарного вигляду та відсутність пошкоджень;
  • наявність маркування, етикетування;
  • комплектність та справність Товару, можливості його роботи, ознайомитись з правилами користування, дотримання строку придатності Товару (за наявності),
  • наявність комплекту необхідних документів (товарний чек, гарантійний талон, акт прийому-передачі/накладна, інструкції застосування, документи про якість та безпеку, що були узгоджені сторонами або вимагаються, згідно з вимогами чинного законодавства).
  • Послуги:
  • відповідність Послуги умовам її надання, які були оприлюднені на Сайті під час формування Замовлення.

5.5. Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження Товару/Послуги переходить до Покупця з моменту отримання Товару/Послуги Покупцем в місті поставки Товару/Послуги при самостійному їх отримання Покупцем в Магазині, чи під час передачі Продавцем товару Перевізнику обраному Покупцем.

5.6. Приймання Товару/Послуги Покупцем/одержувачем здійснюється шляхом підписання ним документу, що підтверджує факт прийняття Товару/Послуги (товарно-транспортна накладна, акт прийому-передачі, декларація на пересилку і т.і.) або фактичне отримання Одержувачем Товару/Послуги і вчинення ним дій, що свідчать про прийняття Товару/Послуги.

5.7. При отриманні Товару Покупець повинен у присутності працівника Магазину або представника служби доставки (перевізника) перевірити:

5.7.1. відповідність Товару/Послуги якісним і кількісним характеристикам:

  • найменування товару, кількість, комплектність,
  • термін придатності (за наявності),
  • наявність у Товару належного товарного вигляду, маркування, етикетування та відсутність пошкоджень;

5.7.2. справність Товару, можливості його роботи, ознайомитись з правилами користування;

5.7.3. наявність комплекту необхідних документів (товарний чек, гарантійний талон, акт прийому-передачі/накладна, інструкції застосування, документи про якість та безпеку, що були узгоджені сторонами або вимагаються, згідно з вимогами чинного законодавства).

5.8. Проставлений підпис на документах, що підтверджує прийняття Товару/Послуги та/або їх фактичне прийняття, означає, що Покупець та одержувач зазначені в Замовленні отримали всі необхідні відомості (інформацію) про Товар/Послугу до моменту його прийняття та що Покупець/одержувач не має претензій до кількості товару, зовнішнього вигляду і комплектності товару.

5.9. При виявленні невідповідностей Покупець (одержувач) зобов’язані відмовитись від приймання Товару/Послуги та повідомити працівникам Магазину (при отриманні в Магазині) або в Колл-центр та Перевізнику (при доставці Товару) про виявлені невідповідності. Після приймання Товару/Послуги претензії щодо невідповідностей, які могли бути виявлені в Товарі/Послузі при прийманні вважаються безпідставними та задоволенню не підлягають.

5.10. Придбані примірники ліцензійного програмного забезпечення вважаються активованими, якщо вони фактично відвантажені в електронному вигляді, та зареєстровані за реквізитами Покупця або одержувача, вказаного в Замовленні. Пін-коди (ключі) вважаються активованими та не можуть бути відновлені. Послуга вважається наданою у повному обсязі. Вартість Послуги не може бути повернута.


6. Ціна та оплата

6.1. Ціни на Товар/Послугу визначаються Продавцем самостійно та вказані на Сайті у гривнях з урахуванням податків, платником яких є Продавець.

6.2. Ціни на Товари/Послуги можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку.

6.3. Ціна окремої одиниці Товару/Послуги, вартість якої оплачена Покупцем в повному обсязі, не може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.

6.4. Вартість Товару, яка вказана на Сайті не включає в себе вартість доставки Товару Покупцю/одержувачу. Вартість доставки Товару Покупець сплачує відповідно до діючих тарифів служб доставки (перевізників) безпосередньо обраній ним службі доставки (перевізнику).

6.5. Продавець може вказати орієнтовну вартість доставки Товару шляхом надіслання листа на електронну пошту або при оформленні замовлення через Колл-центр.

6.6. Розрахунки між Продавцем і Покупцем за Товар здійснюються виключно в національній валюті, способами, зазначеними на Сайті в розділі «Доставка та оплата» https://www.itbox.ua/ua/delivery/, умови яких є невід’ємною частиною Публічної оферти.

6.7. Зобов'язання Покупця по оплаті Товару/Послуги вважаються виконаними з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок Продавця.

6.8. Оплата онлайн способом на Сайті здійснюється через платіжну систему LiqPay. Проводячи оплату вказаним способом платник погоджується з усіма умовами, що оприлюднені за веб-посиланням https://www.liqpay.ua/uk/rules/.

6.9. Відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», Продавець має право використовувати програмні РРО, що формують електронні фіскальні чеки.

6.10. Електронний фіскальний чек доступний для завантаження в Електронному кабінеті. В разі необхідності, або за вимогою Покупця, електронний фіскальний чек може бути надісланий на електронну пошту.

6.11. Перевірити такий чек можна самостійно на сайті ДФС за його фіскальним номером та датою у вкладці «Електронний кабінет». Електронний фіскальний чек має юридичну силу. В разі повернення Товару/відмови від Послуги роздруковувати такий електронний чек не потрібно.

6.12. У разі оплати Замовлення готівковими коштами під час одержання Замовлення в точці видачі Покупець може отримувати паперовий фіскальний чек.

6.13. Повернення коштів за неотриманий товар (не надану послугу) здійснюється у тій формі оплати у якій була здійснена розрахункова операція.

6.14. Кошти сплачені за Товар/Послугу скасованого Замовлення повертаються Продавцем особі, яка їх сплатила протягом 30 (тридцяти) Робочих днів з дати скасування Замовлення та отримання від Покупця заяви з банківським реквізитами для повернення коштів.


7. Права та обов’язки Сторін:

7.1. Продавець зобов’язаний:

7.1.1. Передати Покупцеві товар у відповідності до умов цієї Публічної оферти та Замовлення Покупця.

7.1.2. Не розголошувати будь-яку приватну інформацію про Покупця і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством та під час виконання Замовлення Покупця.

7.2. Продавець має право:

7.2.1. Змінювати умови цієї Публічної оферти, а також ціни на Товари/Послуги, в односторонньому порядку, розміщуючи їх на Сайті. Всі зміни набувають чинності з моменту їх публікації.

7.3. Покупець зобов'язується:

7.3.1. До моменту надання Замовлення ознайомитися зі змістом цієї Публічної оферти, Договору, цінами, інформацією щодо Товарів/Послуг, що замовляються на Сайті.

7.3.2. Повідомити всі необхідні дані, що однозначно ідентифікують його як Покупця, і достатні для передачі Товару/Послуги Покупцеві або вказаному ним одержувачу.


8. Гарантія

8.1. Гарантійний строк на Товар/Послугу залежить від виробника/виконавця Товару/Послуги та типу надання гарантійного обслуговування і вказується в інформації про Товар/Послугу на Сайті та в гарантійному талоні.

8.2. Продавець зобов’язується за власний рахунок усунути приховані недоліки, які були виявлені в Товарі/Послузі протягом гарантійного строку та які неможливо було виявити під час приймання Товару/Послуг без відкриття індивідуальної упаковки Товару або результату надання Послуг.


9. Повернення Товару

9.1. Покупець має право розірвати укладений з Продавцем на підставі цієї Публічної оферти електронний договір купівлі-продажу шляхом повернення Продавцеві Товару/результату наданої Послуги протягом чотирнадцяти днів з моменту одержання Товару/Послуги Покупцем або вказаним ним одержувачем.

Для здійснення права на розірвання договору та повернення Товару належної якості Покупець повинен зберігати одержаний Товар у незміненому стані, а саме Товар не повинен був використовуватись, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ.

9.2. Покупець не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т. ч. за бажанням Покупця придбання Товару з наявними пошкодженнями/недоліками, нестандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що Товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів/характеристик Товару та інші особливості, що були вказані на Сайті на час оформлення Замовлення.

9.3. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві претензії та вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Виконавцем гарантійного обслуговування в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.

9.4. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх фізичних або юридичних осіб, військових дій чи дії явищ непереборної сили.

9.5. Повернення Товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється в один з Магазинів, в тому числі з використанням Послуг пошти або логістичних компаній, які вкаже Продавець. Покупець повинен повідомити Продавця про місце куди здійснено повернення Товару.


10. Відповідальність

10.1. Відповідальність за грошові перекази, що здійснюються для оплати Товарів/Послуг повністю лежить на банках і платіжних системах, послугами яких вирішує скористатися Покупець або інша особа, що оплатила Товар/Послуг. Продавець не несе відповідальності за дії Процесингових центрів та норми і правила якими вони керуються.

10.2. Власник Сайту не несе відповідальність за працездатність обладнання, на якому розміщений Сайт, доступність Сайту, роботу каналів передачі даних та інші технічні засоби для здійснення доступу до Сайту.

10.3. Продавець не несе відповідальність за дії Перевізника, в тому числі, за терміни перевезення компанією Перевізником, а також за збереження Товару.

10.4. Відповідальність Продавця за зміни умов Замовлення Товару/Послуги обмежується правом Покупця відмовитися від замовлення Товару/Послуги і вимагати повернення оплачених за них коштів.

10.5. Користувач несе відповідальність за достовірність даних, зазначених у формі Замовлення. У разі, якщо некоректне, неточне і/або неправильне зазначення даних в Замовленні призвело до додаткових витрат Продавця, пов'язаних із доставкою Товару/Послуги за невірною адресою або видачу Товару/надання Послуги невірному Покупцю/одержувачу, всі пов'язані з цим збитки та витрати покладаються на Користувача. Продавець має право утримувати суму таких збитків/витрат з сум, оплачених Покупцем/платником за Товар/Послугу або з Користувача.


11. Додаткові умови

11.1. Користувачу заборонено вчиняти дії, що порушують законодавство України, суперечать нормам міжнародного права, дій, що можуть спричинити збої у роботі Сайту.

11.2. Користувач зобов'язаний своєчасно проінформувати Власника Сайту про несанкціонований доступ до особистої сторінки Користувача третіми особами. Для інформування Користувач повинен звернутися в Колл-центр.

11.3. Користувачу забороняється розміщувати на Сайті контент (коментарі та іншу інформацію), заборонений чинним законодавством та/або такий, що суперечить морально-етичним нормам суспільства.

11.4. Усі можливі суперечки та протиріччя, що виникають при користуванні Сайтом, повинні вирішуватися відповідно до чинного законодавства України виключно за місцем реєстрації Власника Сайту.

11.5. Визнання судом будь-якого положення цієї Публічної оферти недійсними не скасовує дію решти положень цієї Публічної оферти не знімає з Користувача/Покупця зобов'язань, прийнятих при реєстрації або укладенні електронного договору шляхом надання Замовлення.


12. Згода на отримання електронних повідомлень

12.1. Користувач/Покупець, вказуючи при оформленні Замовлення та/або реєстрації Електронного кабінету на Сайті свої засоби зв’язку (номер телефону, адресу електронної пошти), надає згоду на надсилання йому з використанням цих засобів зв’язку, а також в Електронний кабінет комерційних електронних повідомлень, листів, у тому числі рекламного характеру та має право в будь-який час відмовитись від отримання таких повідомлень шляхом скасування Замовлення, зміни налаштувань в Електронному кабінеті, або видалення Електронного кабінету самостійно (на Сайті або за телефоном Колл-центру наведеного на Сайті) та припинення використання Сайту.


13. Згода на фото, відео, аудіофіксацію

13.1. Використовуючи Сайт Користувач/Покупець з метою покращення якості обслуговування, запобігання неправомірним діям надає безумовну згоду Власнику Сайту та Продавцеві на здійснення фото-, відеозйомки (з аудіозаписом/без аудіозапису) зображення, аудіо запису розмови Користувача, Покупця та їх представників.

Просмотренные товары

Все просмотренные Сохранить историю просмотра